Het Kinderfestival van Bevrijdingspop Haarlem heeft tot en met het jubileumjaar 2020 opnieuw Rabobank Haarlem en Omstreken als sponsor. Hiermee verlengt de financiële dienstverlener aan de Dreef de lopende overeenkomst met Bevrijdingspop met nog eens drie jaar. In de samenwerking staat een duurzaam Kinderfestival centraal.

Green Battery

De nieuwe 3-jarige overeenkomst is vandaag door beide partijen getekend op het Kinderfestival-in-aanbouw. Namens de bank tekende Merlijn de Gruijter, directeur particulieren en private banking, terwijl Bevrijdingspop Haarlem vertegenwoordigd werd door voorzitter Simon Raedts. Onderdeel van de samenwerking zijn de sponsoring het Kinderfestival, de aankleding van twee attracties op het Kinderfestival en de opvallende Green Battery op het festivalterrein. Hiermee wordt zonne-energie opgevangen en opgeslagen in een mobiele accu voor later gebruik.

Opgroeien in vrijheid

In HRLM vertelt manager Dagelijkse Bankzaken Annemiek Spee over de nieuwe verbintenis: “De jeugd heeft de toekomst. Wij vinden het belangrijk dat ze op jonge leeftijd het onderliggende thema van Bevrijdingspop meekrijgen; hoe bijzonder het is dat ze in vrijheid kunnen opgroeien. Het is de verantwoordelijkheid van ons allemaal om deze vrijheid te koesteren en door te geven aan de volgende generaties.”

Kinderfestival Rabobankpodium

Ook dit jaar is Rabobank vanzelfsprekend hoofdsponsor van het Kinderfestival. Op het Rabobankpodium treden onder meer 4LIFE en Ralf Mackenbach op, er kan geknutseld worden bij Kinderopvang Haarlem, gevoetbald bij de Holland Soccer School, en natuurlijk zijn de Rabobank-springkussens en een PinPin attractie aanwezig.