De vrijwilligers van Bevrijdingspop dragen het met trots: ons crew T-shirt. Misschien wordt dat oogverblindende collector’s item dit jaar wel door jou ontworpen!
Zo doe je mee
Stuur je creatieve ontwerp voor 1 maart 2019 o.v.v. je gegevens in via [email protected].
Verplichte onderdelen in je ontwerp:
- het jaartal 2019
- het Bevrijdingspop-logo
- het logo van HiFi Klubben (onze sponsor): rechtsonder en op de achterzijde
- houd de mouwen vrij voor overige sponsors
- houd rekening met de kleuren van de shirts (zwart, rood, blauw, paars en groen)
- en houd rekening met de teksten die op de rug moeten komen (Catering, Service, Horeca, Pay-systems en Clean up’s)
> Download hier de benodigde logo’s
Prijzen
- Als winnaar van deze ontwerpwedstrijd ontvang je van onze sponsor Hi-Fi Klubben een exclusieve, draadloze Bowers & Wilkins PX Bluetooth-hoofdtelefoon met noise-cancellation.
- Natuurlijk krijg je jouw eigen exemplaar van het 2019 crew T-shirt.
- Én je ontvangt 2 kaarten voor ons gastengebied tijdens Bevrijdingspop 2019.
Maar óók als je niet wint, maak je kans op prijzen. De nummer 2 t/m 5 van deze wedstrijd ontvangen namelijk allemaal 2 kaarten per persoon voor ons gastengebied op 5 mei!
Voorwaarden deelname
- Je creatieve ontwerp moet op vrijdag 1 maart 2019 binnen zijn via het genoemde e-mailadres. Na ontvangst ontvang je een bevestigingsmail.
- Het ingediende ontwerp wordt eigendom van Stichting Bevrijdingspop, je kunt hierop geen rechten laten gelden.
- Het winnende ontwerp wordt gekozen door het bestuur van Stichting Bevrijdingspop in samenwerking met onze sponsor Hi-Fi Klubben.
- Het staat Bevrijdingspop en Hi-Fi Klubben vrij aanpassingen in het ontwerp door te voeren, als dit beter uitkomt in het productieproces.
- Over de uitkomst van deze wedstrijd wordt niet gecorrespondeerd.
Gebruik logo’s
- Ruimte: geef het logo de ruimte.
Het logo komt het best tot zijn recht als er geen elementen te dichtbij worden geplaatst. -
Minimaal formaat: Plaats de logo’s niet te klein, het is prettig als de logo’s herkenbaar blijven en de tekst leesbaar.
-
Verhouding: Gebruik de normale verhouding van de logo’s, versmal of verbreed de logo’s niet.
-
Kleur: Pas de kleuren in de logo’s niet aan.
-
Ondergrond: De logo’s zijn het best te lezen op een witte ondergrond.Omdat de T-shirt’s in verschillende kleuren (zwart, rood, blauw, paars en groen) worden gerealiseerd is het raadzaam ze te plaatsen in een wit kader, een verfstreep of ander grafisch element.
Natuurlijk gaat het bij deze wedstrijd uiteindelijk om jouw creatieve ontwerp (en niet om de logo’s), mocht je er met de logo’s niet uit komen, kunnen we je altijd helpen. Leef je uit en veel succes!
Mede namens Hi-Fi Klubben heel veel succes!!!